dimecres, 30 de novembre de 2016

Album de fotos Saal Digital

Fa uns dies, vaig veure una promoció que feia l'empresa Saal Digital on entregaven un àlbum a canvi de donar després una opinió sobre l'àlbum a una pàgina d'internet. M'hi vaig apuntar, vaig descarregar el seu software (bastant simple de fer servir, amb bastantes opcions) i en poca estona vaig tenir-lo fet. Un cop el vaig haver encarregat va anar més ràpid del que esperava a arribar (El vaig encarregar un divendres i a mitjans de la setmana següent ja l'havia rebut). A més, va arribar molt protegit i sense cap marca de res.
L'àlbum té aproximadament 40 pàgines i de mida un pèl més petit que un A4, deixo algunes fotos (fetes amb el mòbil) perquè pugueu veure'l. La qualitat en general és bastant bona excepte en les fotos fosques, on baixa una mica.

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada